Header Ads

Segmen : Hasrul Hassan Bantu Trafik Blog Meroket

Tujuan saya tulis ini adalah untuk menyertai Segment "Hasrul Hassan Bantu Trafik Blog Meroket". Kalau boleh saya nak Abe Hasrul Hassan Dapat Meningkatkan Trafik Di Blog Saya Ini. Ada tak rakan2 blogger yang nak tingkatkan trafik di blog anda 10k-30k dalam masa beberapa hari sahaja?


Segmen Hasrul Hassan Bantu Trafik Blog Meroket


Jika anda minat nak join segment ini, syarat nya cukup mudah sahaja. Insyaallah Abang Hasrul Hassan seorang yang boleh di anggap orang lama dalam dunia blogging di malaysia ini akan membantu anda.

Syarat Penyertaan

1. Peserta ada blog yang trafik sedikit

2. Peserta di kehendaki membuat satu artikel ringkas di blog masing2, Banner tersebut hendaklah link     ke post/blog Hasrul Hassan.

3. Dalam post tersebut, letakkan satu URL blog post yang anda mahukan trafiknya meroket.

4. Wajib Like Page Hasrul Hassan

5. Wajib Like Page Bisnes Online Tanpa Modal

6. Wajib Follow Google Profile Hasrul Hassan

Selesai anda patuhi syarat di atas, maka sila tinggalkan URL blog post penyertaan anda di ruangan komen di bawah ini. Anda perlu login akaun Facebook atau Google Profile untuk tinggalkan komen dan url blog post anda.

Saya akan senaraikan kesemua peserta segmen yang layak untuk "Hasrul Hassan Bantu Trafik Blog Meroket" dalam satu post khas.

Lihat Bagaimana Trafik Blog Naik Selepas Join Segmen Ini

Selesai sahaja anda patuhi syarat di atas, sila lihat dashboard blog anda untuk kejutan trafik meroket yang saya janjikan. Jika berjaya, sila kongsikan trafik anda tersebut kepada pembaca blog anda nanti ye .. atau post sahaja di wall FB anda dan tag diri saya dalam post tersebut agar saya tahu bahawa saya telah tunaikan janji memberikan trafik meroket untuk blog post anda.

Ok.


Abang Hasrul Hassan saya mahukan trafik meroket untuk post yang ini, 
http://www.wafijamaluddin.com/2017/03/cara-mudah-untuk-buat-link-whatsapp-tak.html

Harap ada rezeki ya.



3 comments:

Powered by Blogger.